Klub GKS Tychy doceniony w Europie
Klub GKS Tychy został doceniony w całej Europie za podjęte działania marketingowe. To już drugie osiągnięcie tyskiego zespołu w tym zakresie.
Marketing Award jest corocznie organizowanym konkursem dla drużyn Ligii Mistrzów. GKS Tychy uplasowało się na 2 miejscu, zdobywając tym samym nagrodę 6000 euro. Warto nadmienić, że w poprzednim sezonie tyski zespół był bezkonkurencyjny i zdobył 1 miejsce oraz 10000 euro.
Żeby obronić tytuł, drużyna szeroko promowała rozgrywki Ligii Mistrzów. W tym celu zaangażowali szereg kibiców, w tym także tych najmłodszych. Zawodnicy odwiedzali szkoły i przedszkola. Prezentowali sprzęt hokejowy, opowiadali o swojej dyscyplinie, a nawet uczyli języka angielskiego. Na ulicach miasta zaczęły pojawiać się plakaty, zapraszające na najbliższe rozgrywki, jak też pomagano wziąć udział fanów z okolicznych miejscowości. Przygotowano także mecz pokazowy dla biznesowych partnerów.
Łącznie przeprowadzono 20 różnych akcji marketingowych i udało się osiągnąć frekwencję 2300 kibiców na rozgrywkach Ligii Mistrzów.